Restoran Sawadee berhampiran Tesco Ampang









restoran sawadee
restoran sawadee

mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa aku suka upload gambar makanan yang dah licin.. slalu upload gambar pinggan, sudu dan garfu sahaja.. jawapannya cukup mudah..  kerana tak sempat nak keluar handphone tangan dah laju menyuap ke mulut.. hahahaha.. dah habis licin baru teringat nak tangkap gambar.. hik hik hik..

dan kali ini persinggahan kitaorang makan kat restoran sawadee yang berada di seberang jalan tesco ampang.. mula-mula pelan nak makan satay kajang tapi macam tak sesedap dulu so kitaorang nak makan satay di pandan jaya yang rasanya lagi sedap.. tapi elok nak keluar pergi beli satay dapat panggilan dari ayah mertua abang admin yang ajak makan bersama… katanya nak belanja sambil mengeratkan hubungan 2 keluarga..

mula-mula takmoh pergi pasal dah masak nasi untuk makan dengan satay.. tapi mak dengan ayah admin termakan pujuk rayu abang akhirnya semua sekali bersiap untuk gi makan..

makanan kat restoran sawadee ni boleh tahan juga lah yang paling admin suka dia punya ayam goreng kunyit.. memang feel laa.. tambah pula di minum dengan air jus mangga.. yang tak bestnya adik dengan abg suka cukai air mangga admin.. arghhh dapat minum sikit je.. isk isk isk..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.