Jom Heboh Bukit Jalil Tak Semeriah Dahulu





asam jeruk
asam jeruk

dah lama rasanya tak berkunjung di jom heboh.. so ahad lepas cuti ada kesempatan untuk pergi ke jom heboh bukit jalil.. plan nak pergi beramai-ramai dengan kawan tapi apakan daya semua sibuk makanya pergi lah seorang diri..

dalam masa 1jam sempat pusing-pusing semua booth yang ada di bukit jalil.. tapi tak semeriah dulu dah kurang booth yang dibuka.. dan pengunjung pun tak ramai macam mula-mula jom heboh dibuka.. heeee.. yang paling tak best bila dah kurang awek-awek cumil pergi ke jom heboh… alaaa.. tak boleh nak cari calon… isk isk isk..

dari semua kedai yang saya sempat singgah hanya 2 kedai yang berkenan untuk shopping.. salah satunya adalah baju berkolar.. tapi apakan daya.. saiz L cepat sangat habis.. yang ada cuma saiz M dan XL isk isk isk.. dan satu lagi kedai adalah kedai jeruk dan asam.. heee yang ni memang kegemaran.. pantang nampak mesti nak shopping..

tengah belek² asam tetiba ada orang sergah naseb baik tak kena siku.. heee kawan rupanya.. ingatkan sape tadi.. isk isk isk.. bila nak balik tetiba teringat asam yang dibeli.. alamakk.. gi pusing bukit jalil sejam lebih asam sejenis ja yang beli.. hahaha ni semua kawan punya pasal sergah sampai lupe apa yang nak dibeli…

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.