Cerita Seram Lampu Terbuka Sendiri





hantu pocong
hantu pocong

Cerita Seram Lampu Terbuka Sendiri – benda ini selalu terjadi kepada mereka yang selalu kena tutup lampu.. tak kesah la dirumah ka, ditempat kerja ka atau dimana-mana tapi kadang-kadang kita hanya beranggapan bahawa kita terlupa tutup lampu semata-mata untuk menyedapkan hati yang sedang gusar atau lebih tepat lagi TAKUT.

RAMAI yang kata jangan takut dengan hantu tapi berapa ramai yang lari bila terserempak dengan HANTU ? haaa.. cakap dengan mengalaminya sendiri memang TAK SAMA. Beberapa hari lepas sewaktu rehat di ***** kitaorang diarahkan tutup lampu di situ.. so saya pun tutuplah semua lampu yang telah diarahkan sebelum keluar.

then bila datang balik nak buka lampu tadi tetiba tengok lampu sememangnya telah menyala.. dan tiada orang lain berada disitu.. bila tanya rakan dia pun pelik kerana bukan dia yang buka katanya.. mungkin saya terlupa tutup katanya..

TAPI yang pastinya saya memang dah tutup lampu itu sebelum keluar. Persoalannya sekarang SIAPA yang BUKA LAMPU itu ? dah beberapa hari kadang-kadang persoalan itu bermain difikiranku.. mungkinkah aku tersilap ? atau mungkinkah ada orang lain yang membukanya ? ATAU mungkinkah SI DIA berada disitu ?

Jawapannya… LU PIKIR LA SENDIRI..

(Jangan biarkan Hidup anda diseluburi MISTERI…)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.