Jadual Perlawanan FIFA World Cup Brazil 2014





jadual perlawanan fifa world cup 2014
jadual perlawanan fifa world cup 2014

Jadual Perlawanan FIFA World Cup Brazil 2014 – tidak lama lagi perlawanan pembukaan piala dunia 2014 akan bermula mesti ramai tercari-cari jadual perlawanan yang bakal diadakan dan siaran langsung yang ada.

TV1 akan menyiarkan beberapa siaran langsung perlawanan FIFA World Cup Brazil 2014 di tv1 mengikut jadual disediakan diatas bagi memenuhi permintaan ramai. Oleh kerana terlalu banyak perlawanan yang diadakan  Jadual Penuh Perlawanan Piala Dunia Brazil 2014 boleh didapati di laman sesawang FIFA World Cup.

terdapat beberapa tempat yang menyediakan TV Besar @ Big Screen sempena dengan Piala Dunia Brazil 2014 yang disediakan oleh kementerian belia dan sukan (KBS). Sila Rujuk Senarai Lokasi Big Screen Piala Dunia 2014

Seperti tahun-tahun lepas pasukan kegemaran saya adalah England dan Portugal diharap pasukan ini berjaya melayakkan diri ke final atau menjuarai Piala Dunia 2014.

Kepada peminat-peminat bola sepak antarabangsa diharap menyokong pasukan anda dengan cara yang berhemah walau dimana anda berada dan jangan sampai tertidur tak pergi kerja disebabkan oleh bola sepak :)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.