Jom Aktifkan Mykad





Jom Aktifkan Mykad
Jom Aktifkan Mykad

Jom Aktifkan Mykad – Dengan bermulanya Contest SEO Jom Aktifkan Mykad kini lebih ramai telah mula berbelanja di kedai-kedai yang menyertai program ini untuk mendapatakan diskaun. Dalam masa yang sama anda boleh mengumpul mata ganjaran yang boleh ditebus menjadi hadiah mengikut syarat yang ditetapkan oleh pihak syarikat.

Tergerak untuk menyertai Contest Seo Jom Aktifkan Mykad pada kali ini bukan sahaja untuk menguji tahap kekuatan seo pada blog jiwarosak.com tapi juga untuk menambah ilmu tentang seo dengan melihat entry pihak lawan yang menggunakan keyword Jom Aktifkan Mykad.

Antara sebab mengapa aku menyertai contest Jom Aktifkan Mykad ini kerana syaratnya yang mudah dan simple selain mampu meningkatkan tahap pemahaman kita menyenai seo.

 Syarat-syarat untuk menyertai Contest ini ialah:

1. Terbuka kepada semua bloggers di Malaysia. Tajuk entri bebas bergantung kepada kreativiti masing-masing. Tetapi entri anda perlu fokus pada keyword “Jom Aktifkan Mykad” .
2. Setiap bloggers boleh menghantar seberapa banyak penyertaan. Tetapi penyertaan yang berjaya berada di Rank 1-10 google Malaysia untuk keyword “Jom Aktifkan Mykad” akan dipilih sebagai pemenang tempat pertama hingga kesepuluh.. Setiap blogger hanya layak memenangi satu hadiah sahaja.
3. Jangan lupa letakkan banner Pertandingan pada entri yang anda hasilkan. (Sekiranya tiada banner pertandingan, entri anda tidak akan dinilai)
4. Letakkan link entri penyertaan anda di ruangan komen entri ini.
5. Di akhir entri anda letak ayat ini ” Contest ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja oleh www.aktifmykad.com”
6. Cabaran Contest ini akan berlangsung sehingga 2 Mac 2015. Walaubagaimanapun tarikh tutup penyertaan ialah pada 22 Februari 2015 (Ahad) iaitu seminggu sebelum contest ini berakhir.

Walaupun aku pernah menulis entry berkaitan Cara Menghasilkan Entry Seo tapi tak semestinya entry yang aku hasilkan mampu menarik minat google untuk berada di page 1 google. Oleh itu kita kena sentiasa belajar untuk maju kehadapan. Tak salah sekiranya kalah tapi SALAH sekiranya kita tidak mencuba dan terus mencuba.

Akhir kata Contest ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja oleh www.aktifmykad.com

semoga keyword Jom Aktifkan Mykad aku mampu masuk page 1 google. (berangan sat)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.