Tips Membeli Komputer Baru





kedai komputer
kedai komputer

Tips Membeli Komputer Baru – Dah lama mengidam nak beli komputer sendiri spec totally gamers tapi sayang bajet masih tak mencukupi.. walaupun bukan gila gamers tapi nak juga komputer spec gamers sebab pc depa laju gila bila guna masuk ja kedai diatas rambang mata tengok komputer yang dipamerkan.. pergghh..

semalam singgah di lowyat dengan adk dan abg cuci mata di setiap pelusuk lowyat mencari komputer yang murah dan mempunyai spec minimum gamers atleast yang boleh main counter strike online.

Tips Membeli Komputer better sekiranya anda ingin beli anda ajak seorang rakan yang pandai komputer atau anda google dahulu untuk lihat spec yang anda perlukan agar tidak berlaku pembaziran. Banyak benda yang perlu diperhatikan semasa mencari komputer antaranya adalah

CPU Intel Core
RAM
Graphic Card
Operation system
Windows

dan sekiranya anda confident try mintak gift gift yang boleh untuk melengkapkan komputer anda agar anda dapat jimat sedikit sebanyak yang perlu. Rajinkan kaki berjalan untuk survey banyak kedai bagi mendapatkan harga yang lebih murah tapi pastikan barang yang anda beli berkualiti jangan hanya murah tapi tidak berkualiti..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.