Tambah Pelawat Blog Dengan Cara Mudah





tutorial blog
tutorial blog

Tambah Pelawat Blog Dengan Cara Mudah. Pasti ramai yang tidak mengetahui cara paling mudah untuk tambah pelawat blog dan pasti ramai juga tidak menyangka bahawa cara inilah yang paling mudah untuk mendapatkan pelawat tanpa perlu berusaha. Hanya publish entry dan ramai pelawat akan singgah blog anda.

Cara yang dimaksudkan adalah dengan cara exchange bloglist. Pasti ada beberapa orang pakar blog yang menafikan cara bloglist ini kerana mereka sudah banyak di listkan dalam blog blogger baru sebab itu mereka tidak kesah tentang bloglist ini tapi cara ini sangat baik atau bagus untuk blogger-blogger baru mahupun blogger yang kurang pelawat diblog mereka walaupun setiap hari update.

Elakkan dari jadi blogger syok sendiri update blog setiap hari tapi tiada pelawat yang membaca blog anda. Alangkah ruginya cerita anda tidak dikongsikan dengan pembaca yang lain.

walaupun blog jiwarosak.com tidak mempunyai ramai pelawat terutamanya yang bloglist tapi hasilnya tetap ada dari beberapa blog rakan yang menjadi rakan bloglist jiwarosak.com. Dibawah ini saya kongsikan hasil pelawat bulan Disember dari bloglist . Link rakan terpaksa disembunyikan atas sebab-sebab tertentu.

bloglist
bloglist

baru 8 hari dah banyak pelawat yang diperolehi dari exchange bloglist rakan-rakan blogger. So siapa yang berani kata exchange bloglist tidak mendatangkan hasil atau meningkatkan pelawat blog.

Tips untuk Memilih Rakan Exchange Bloglist

1. Rajin Update
2. Lokasi Bloglist Blog Mereka (kedudukan yg senang dilihat)
3. Mempunyai total pelawat sama atau lebih dari blog anda.

Lagi Tips untuk Meningkatkan Pelawat Blog : Tips Tambah Pelawat Blog

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.