Dapatkan Pengalaman TERBAIK Windows 10 dengan Perkakasan Ini





Dapatkan Pengalaman TERBAIK Windows 10 dengan Perkakasan Ini. Saya kagum dengan kadar di mana teknologi semakin maju. Hanya apabila seseorang mula berfikir mereka telah melihat semuanya dalam telefon melengkung, jam tangan pintar, pemproses berkuasa tinggi teras dan komputer riba skrin sentuh , satu ciptaan baru melonjak lagi. Kali ini, saya bawakan kepada anda sesuatu yang indah iaitu SSD penyimpanan yang pantas bagi menggantikan jenis penyimpanan HDD [sekarang tradisional] pada komputer  ini pasti akan membuatkan anda lebih teruja !

SSD berkembang kepada Solid State Disk dan ianya peningkatan daripada HDD, iaitu, Cakera Keras. Saya akan memberikan anda 4 sebab untuk mengerakkan Windows 10 klon kepada SSD. Ada empat kelebihan memilih jenis kedua penyimpanan. Mereka ialah :

Dapatkan Pengalaman TERBAIK Windows 10 dengan Perkakasan Ini

1) Kurang penggunaan kuasa : SSD cakera tidak mempunyai bahagian yang bergerak seperti motor. Kerana itu, jangkaan kurang penggunaan kuasa apabila anda menggunakannya.
2) Pengurangan bunyi : Oleh kerana ia tidak mempunyai motor dan kipas penyejukan yang diperlukan, anda akan menikmati persekitaran yang lebih tenang selepas berpindah ke SSD.
3)  Akses lebih cepat : SSD tidak berputar pinggan untuk mengakses data. Oleh itu, bacaan proses adalah lebih cepat dan hampir serta-merta!
4) Kebolehpercayaan : penyimpanan SSD menyimpan data dalam cip memori, tidak seperti HDD yang dibuat dari bahagian rapuh yang jem di provokasi sedikit. Oleh itu, anda boleh bergantung kepada SSD untuk perkhidmatan yang lebih baik.

Daripada apa yang diperkatakan seperti di atas, izinkan saya memperkenalkan kepada anda pengurus partition yang TERBAIK dan PERCUMA yang akan membolehkan anda untuk menikmati Windows 10 selepas melaksanakan proses di atas. Anda memerlukan perisian yang akan memastikan komputer anda bersih dan berjalan lancar untuk prestasi yang terbaik. Biar saya jadi jujur, jika anda tidak mengambil penjagaan yang cemerlang terhadap partition drive anda, Windows 10 akan mengecewakan anda secara besar-besaran. Walaupun memilih pengurus partition, pertimbangkan yang berikut aspek :

1) Ciri-ciri : Cari perisian yang lebih daripada sekadar bergabung, memadam, melanjutkan atau mengecut partition. ciri-ciri tambahan seperti pembersihan dan menyembunyikan partition meningkatkan pengalaman anda.
2) Keselamatan : Jangan sekali-kali mengambil mudah aspek ini. Beberapa pengurus partition akan datang dengan atau membenarkan malware atau virus untuk menyerang data anda. Berhati-hatilah dengannya.
3) Kebolehgunaan : Saya fikir kita tidak perlu menjadi pakar IT  hanya untuk menggunakan perisian mudah seperti ini. Oleh itu, carilah satu perisian yang mudah untuk digunakan. Ia harus dapat membantu dan menunjukkan arah kepada anda mengenai cara untuk menggunakan untuk mengurangkan sebarang risiko.

EaseUS Partition Master Free EditionSecara kesimpulannya, saya tidak akan bercakap sebegini banyak tentang sifat-sifat pengurus partition yang baik dan meninggalkan anda tergantung. Sekurang-kurangnya tidak tanpa perisian yang saya gunakan.

Oleh itu, izinkan saya untuk memperkenalkan EaseUS Partition Master Percuma. Pengurus partition ini mempunyai semua ciri-ciri yang saya dibincangkan di atas dan banyak lagi. Tambahan itu termasuk pergerakan tarikh tanpa apa-apa kerugian, penukaran format fail FAT untuk format NTFS, penukaran GPT kepada cakera MBR dan begitu juga sebaliknya tanpa kehilangan data dan sokongan semua sistem fail perkakasan.
Adakah saya menyebut bahawa anda boleh menyalin cakera keras yang lain  keseluruhan tanpa memerlukan pemasangan Windows yang baru? ini adalah hanya beberapa perkara yang menarik tentang pengurus partition EaseUSdan apa lagi yang menarik adalah ianya percuma untuk semua pengguna di rumah!

Dalam masa anda menikmati pendedahan baru ini, biarlah saya meneliti  dunia teknologi supaya saya dapat membawa anda ke inovasi yang sama. Sentiasa berhubung Untuk maklumat lanjut!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.