Tarikh Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2017





Tarikh Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2017. Perkongsian Tarikh Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2017 yang dikongsikan beberapa rakan admin difacebook untuk memudahkan perjalanan percutian dan bajet perbelanjaan bulanan bagi penjawat awam pada tahun 2017. Disertakan sekali Kalender Cuti Umum dan Cuti Sekolah 2017 untuk tontonan anda semua agar lebih mudah merancang perjalanan tahun 2017.

Tarikh Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2017

Anda boleh muat turun atau download Tarikh Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2017 bagi memudahkan anda untuk merancang perjalanan gaji anda pada tahun 2017 agar cukup sehingga akhir bulan. Semoga dengan adanya jadual pembayaran gaji 2017 ini sedikit sebanyak dapat membantu anda untuk perancangan 2017.

jadual-gaji-2017-penjawat-awam(klik kanan save picture untuk download)

Daripada Abu Abdullah (dikatakan Abu Abdul Rahman) Tsauban bin Bujdad hamba yang dimerdekakan Rasulullah SAW katanya, sanda Rasulullah SAW, “Sebaik-baik wang yang dibelanjakan oleh seseorang ialah wang yang dibelanjakan untuk menyara keluarganya, wang yang dibelanjakan untuk binatang tunggangan pada jalan Allah dan wang yang dibelanjakan untuk kawan-kawannya di jalan Allah”.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.