Live Streaming Malaysia vs Lubnan 13 Jun





Live Streaming Malaysia vs Lubnan 13 Jun. Satu hari lagi sebelum sepak mula perlawanan pusingan kelayakan akhir Piala Asia UAE 2019 Live Streaming Malaysia vs Lubnan 13 Jun yang akan berlangsung di Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos, Larkin iaitu pada 13hb Jun 2017.

Live Streaming Malaysia vs Lubnan 13 Jun

malaysia vs lubnanPerlawanan membabitkan skuad kebangsaan Harimau Malaya menentang Lubnan tersebut bakal menjadikan satu lagi sejarah baru tercipta untuk stadium kebanggaan pasukan Harimau Selatan.

Ia sekaligus memberi satu penghormatan dan pengiktirafan buat Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim (JDT) dalam usaha mempertingkatkan kemudahan dan prasarana untuk digunakan bukan sahaja untuk JDT tetapi juga untuk skuad kebangsaan demi pembangunan bola sepak.

Live Streaming Malaysia vs Lubnan

Tarikh : 13 Jun 2017
Masa : 9.45 malam
Lokasi : Stadium Larkin

Separuh Masa Pertama
Malaysia 1 – 0 Lubnan

Separuh Masa Kedua
Malaysia 1 – 2 Lubnan

Secara keseluruhannya terdapat perubahan dalam corak permainan harimau malaya dan nampak peningkatan dari segi serangan dan pertahanan sewaktu menentang lubnan. Cuma ada beberapa yang perlu diubah atau ditukar contohnya pemain tua yang malas hanya menunggu bola dan pemain yang tidak pandai memegang bola (ada 2-4 orang sewaktu menentang lubnan)

Untuk jangka masa singkat pengambilalihan jurulatih baru nampak berkesan. Kena tunggu pertukaran pemain baru yang muda dan laju untuk lebih berkesan terhadap pasukan harimau malaya.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.