Sinopsis Live Cinta Bukan Kristal





Sinopsis Live Cinta Bukan Kristal. Nantikan full episod drama Cinta Bukan Kristal di slot akasia tv3 menggantikan drama Jangan Benci Cintaku yang akan ditayangkan mulai esok 8 ogos 2018 jam 7 malam di TV3 gandingan Shaanaz Ahmad dan Ayda Jebat. Turut dibintangi oleh Raja Afiq, Nina Iskandar, Nazrief Nazri, Ayu Raudhah dan ramai lagi.

Sinopsis Live Cinta Bukan Kristal

cinta bukan kristalSinopsis Live Cinta Bukan Kristal. Mengisahkan seorang Adrian, seorang suami dan bapa kepada dua orang anak yang selama ini dilihat sempurna di mata semua wanita. Suami yang baik dan bapa yang penyayang. Namun segala-galanya berubah apabila Adrian bertemu Aryana.Aryana pula seorang wanita yang terkena kejutan budaya sehingga jatuh hati terhadap suami orang lain.

Hubungan cinta antara Adrian dan Aryana melukakan hati banyak pihak terutama isteri dan keluarga Adrian. Bagaimanakah seorang suami dan bapa mithali boleh tunduk kepada godaan cinta orang ketiga. Hancurkah kebahagiaan yang dibina selama ini?

OST/Lagu tema: Sufian Suhaimi – Di Matamu

JUDUL : CINTA BUKAN KRISTAL
JUMLAH EPISOD : 28 episod
TARIKH TAYANGAN : 2018
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Shuhaimi Zulkefli
TERBITAN : Orangetree Production Sdn Bhd
PELAKON : Shaanaz Ahmad, Ayda Jebat, Raja Afiq, Nina Iskandar, Ayu Raudhah, Dayana Roza, Nazrief Nazri, Noniswara, Esma Dainal, Hazman Al-Idrus, Fauziah Nawi

WATAK PELAKON
Shaanaz Ahmad sebagai Adrian Hilman
Ayda Jebat sebagai Aryana
Raja Afiq sebagai Syafiq
Nina Iskandar sebagai Sofea

 

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.