Cara Mudah Claim Rebate RM30 eTunai eWallet





Cara Mudah Claim Rebate RM30 eTunai eWallet. Program e-Tunai Rakyat adalah inisiatif Bajet 2020 yang diperkenalkan oleh kerajaan untuk menggalakkan penggunaan pembayaran tanpa tunai di kalangan rakyat Malaysia.

Cara Mudah Claim Rebate RM30 eTunai eWallet

Program ini bertujuan untuk menggalakkan rakyat Malaysia memilih pembayaran digital untuk transaksi yang lebih selamat, tanpa tunai dan efisien, sama ada anda seorang pelanggan atau pemilik perniagaan kecil.

Melalui program ini, kerajaan memperuntukkan bajet sebanyak RM450 juta untuk mengagihkan insentif digital sebanyak RM30 kepada 15 juta rakyat Malaysia yang layak yang boleh digunakan di mana-mana pedagang yang mengambil bahagian.

Cara Mudah Claim Rebate RM30 eTunai eWallet

  1. DOWNLOAD Touch N Go E wallet di Playstore / ios.
  2. Daftar dengan masukkan No H/P , kalau dah ada . masukkan no Pin jer.
  3. Klik pada e-Tunai Rakyat 30 tu.
  4. Pastu ikut je arahan utk scan kad pengenalan & gambar wajah (benda ni perlu untuk pastikan seorang hanya boleh daftar sekali & muka sama dengan i.c, bukan guna i.c org lain ya)
  5. dah verify ,sila 5 hari bekerja untuk RM30 masuk dalam akaun anda. (selalunya tak sampai 3 hari.)
  6. Selamat mencuba. anda boleh bayar bil, tengok wayang, makan dan macam2 dengan ewallet ini.
ewallet

Sekarang tengah promosi ada cashback setiap kali anda menggunakan ewallet dan ada cabutan bertuah bagi mereka yang menggunakan ewallet.

Bagi yang tidak berminat atau takut dengan kecurian data seperti yang viral anda tidak dipaksa untuk menggunakan apps ini. Hanya untuk mereka yang berminat sahaja :)

SHARE UNTUK MANAFAAT.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.