Tonton Drama Misteri Mona Janna Nick dan Redza Rosli





Full Episod. Sinopsis. Tonton Drama Misteri Mona Janna Nick dan Redza Rosli. Nantikan drama terbaru yang akan disiarkan dalam slot samarinda TV3 yang menampilkan pelakon-pelakon hebat seperti Janna Nick, Redza Rosli, Ruzana Ibrahim, Elisha Sandha, Ainin Batrisya, Duerra Mitilda, Zarynn Min, Zizan Nin, Syed Irfan, Alif Hadi, Syafi Tee, Siti Aishah Bujang, Amir Rahim, Azhar Amir, Jeff Saly, Elly Suhail, Badsham Harun.

Tonton Drama Misteri Mona Janna Nick dan Redza Rosli



Drama ini bakal ditayangkan mulai 10 disember 2020 menggantikan drama bersiri Beri Sedikit Waktu yang akan ditayangkan setiap isnin sehingga khamis jam 10 malam di TV3. Drama ini Mengisahkan tentang pesakit mental yang mempunyai 1001 misteri dalam hidupnya.

JUDUL : MISTERI MONA
EPISOD : 8
TARIKH TAYANGAN : 10 Disember 2020
SIARAN TV : Slot Samarinda TV3

Dibintangi oleh
@elisyasandhaofficial
@jannanick
@redzarosli
@ruzanaibrahim
@zizannin
@zarynnzarynn
@duwerramitilda
@ainin_batrisya09
Director : Amor Rizan
Terbitan @aquilaemas



Anom dan Dr Nadeem merupakan pasangan suami isteri yang tidak mempunyai anak. Anom menghidap penyakit mental dan perlu diberi ubat mengikut masa. Kerana Dr Nadeem seorang yang sibuk, dia memerlukan seorang ‘caregiver’ untuk menjaga Anom dan memastikan Anom sentiasa mengambil ubatnya. Sementara itu, Farah seorang lulusan graduan yang masih tidak mendapat kerja dan terdesak mencari pekerjaan kerana hampir dihalau dari rumah sewanya.

Full Episod : Misteri Mona 1-8

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.