Sinopsis Drama Full Episod Kisah Cinta Rumi Khai Bahar dan Riena Diana





Sinopsis Drama Full Episod Kisah Cinta Rumi Khai Bahar dan Riena Diana. Tonton drama terbaru Kisah Cinta Rumi di Slot Lestary yang bermula 24 April di TV3Malaysia! #KisahCintaRumi akan ditayangkan setiap Rabu-Sabtu jam 9malam dibintangi oleh Khai Bahar, Riena Diana, Dynas Mokhtar dan ramai lagi ! Terbitan creative skill solution.

Sinopsis Drama Full Episod Kisah Cinta Rumi Khai Bahar dan Riena Diana


Sinopsis Kisah Cinta Rumi. Sejak kecil, Mika diajar oleh ayahnya, Mahmud untuk mencari mata pendapatan dengan apa jua cara pun. Mika terjebak dengan kegiatan haram demi hasil pencarian hidup keluarganya. Membesar di Chow Kit, Mika sering menghabiskan masa di jalanan dan berkawan dengan budak-budak nakal. Runisa, seorang gadis yang baru berumur 23 tahun tidak bersetuju dengan ibu dan kakaknya yang sangat mementingkan status. Satu pertemuan yang tidak dirancang antara Mika dan Runisa telah membibitkan rasa cinta antara mereka berdua. Puan Haniza, ibu Runisa berikhtiar untuk memisahkan pasangan muda ini.  

Dibintangi :

@khaibahar94

@rienadiana_

@dynasmokhtar

@alipblastoff

@sharifahrose_

@harizhamdann

Dan ramai lagi !

Terbitan @creativeskillsolution

📌 OST #HilangGelita di Youtube 

@rozisangdewi @17elevenmusic

Bagi mereka yang ingin menonton FULL EPISOD atau ulangan Kisah Cinta Rumi boleh tonton di apps @wetvmalaysia jam 10 malam

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.