Katy Lim Li Lian BIADAP





Kecik2 xm0h mampus dah besar menyusahkan orang...

sorang lagi geng Namewee
patut buang ja kerakyatan kalu dah tak reti
adab untuk tinggal di Malaysia

31 ulasan

Tanpa Nama berkata...

terok nye bdk tuh..biadap tol..

abgferOz berkata...

mmg biadap patot kna ketuk ja

Atsuko berkata...

waa...
ayat cilake tahap haramjadah....
ishk2...
sabo2...
puase...

BENA berkata...

ish ish.. cam bontot tol la ayt die tuh! arhhhhh. xske! cool2..=D

Solihin Zubir berkata...

comey... tp kojaq nk mampoih...
dpt kt aku, mmg lunyai ar aku kerjakan.. hehe.. :D

ID berkata...

kene fikir jugak sebab apa org kafir asyik nak mencabar je...

aSmiDar berkata...

mmg terkurang ajaran...

aSmiDar berkata...

mmg terkurang ajaran...

aizatshafiq berkata...

Ni satu hal pulak...baru kecoh-kecoh pasal
Facebook Melayu B***

Gen Fujita berkata...

Saya suspek profile tersebut telah menjadi salah satu mangsa identity theft, di mana user menggunakan gambar orang lain utk membuat satu akaun palsu dan kemudian menggunakan akaun tersebut untuk membuat onar, perkara macam ni dah banyak kali terjadi, sebab selalunya diorang yang buat kerja2 ni bukannya berani pun. Baling batu sembunyi tangan.

Unknown berkata...

budak2 sekarang
tak tau langsung
nak menghargai satu sama lain..
kita kan 1 malaysia..
huh..

Kap berkata...

orang islam sendiri lagi hina.
terang terangan tak puasa, minum arak, hina para ustaz dan ulama, dll.
itu penghinaan pada Allah lah tu.

tambah, siap bangga tunjuk pada bukan islam.
macam mana nak dapat penghormatan dari yang lain.

tak mengapa orang bukan islam ada yang tak faham islam.
orang islam?????

dan aku setuju dengan Gen Fujita juga.

The Somniloquist berkata...

i am against “racist” Katy Lim, in the same way I am against “racist” principal Siti Inshah Mansor.

BTW, some said that this Katy Lim is a Singaporean. Don’t know whether it is true or not?

Nota: Setelah diselidik dan disiasat, rupanya amoi ni orang Singapura… Sumber dari http://exception2008.blogspot.com/2010/09/katy-lim-li-lian-anak-babi-hina-allah.html

nurmisnan berkata...

salam
just leave it n see how is Allah will give something superb speacial for her.. Just wait n see..

no worries.. kita orang Islam ni kena bijak menangani masalah sebegini...

To KLLL or better i call u KILL.. hahaha... i with love too see u.. how is that huh???

MieZa berkata...

sangat biadap...

iddinm berkata...

Tak lama lagi orang seperti ini akan diambil tindakan.. Hari ini Najib mengumumkan yang kerajaan akan mengambil tindakan kepada sesiapa yang menggunakan internet yang membuat kenyataan yang berunsurkan perkauman...

Syaza Kelyza berkata...

sumpah kurang ajar !

biskut chipmore berkata...

biskut cadangkan..budak2 yang wat benda mcm ni suh kerajaan kutip, pas 2 buang negara...biadap!!

Unknown berkata...

Y Allah....apa nak jadi dgn malaysia ni??
macam2 hal berlaku sekarang ni..kalau mcm ni nampaknya tunggu masa je la..
mari la kita smaa2 doakan keaamanan malaysia...

The Owner berkata...

Astaghfirullahalazim...
dah kiamat nnt baru die tau langit tinggi rendah...hmm~

KinosKoko berkata...

sakitnya hati..x faham nape ada org yg x reti2 nak hargai apa yg kita ada skang..benda2 mcm ni bole bawak masalah besar lagi..kan da kena carik ngn polis n gempur da skang..ngah menanti kat tv tentang perkembangan isu ni..mana r tawu kot2 tertangkap si pelaku ni ke..

TrahAssan berkata...

astaghfirulahalazim . istighfar je bace bende2 mencarut tuh =.="

Mindbreaking berkata...

plez ambil tindakan paling tegas di dunia kali ni....

mizzura berkata...

hi..makin..macam2...

AbgFeroZ berkata...

sabar ja lew..
doakan terbuka pintu hati dia..
kita sbgai orang islam kna la
bwak2 bersabar di bulan ramadhan nie... isk isk isk..

Cikpuan Qiqi berkata...

deme ni xsdar deme ni numpang kt ngara kite...tp kdg slh kite jugak sbb kite bole biar depa bkate2 yg bukan2 tntang agama kita. kalau kite btgas dr dulu...bnda2 nie tak kan jd....hurm.....C**A skang makin kuang haja sebab depa duk pgg duit n ekonomi skang

Izzati Farhana berkata...

isk.. sakit hati bile bce..

Evie Yang berkata...

somebody should wash her mouth with soap!! she's so disrespectful!! but i agree with what 'Gen Fujita' said...could be true..

yaya(; berkata...

cam PKM jee ~ kesiodan terserlahh ~

wonglan berkata...

ape yg penting mantapkan aqidah kita dan kuat ukhuwah dlm menangani isu2 mcm ni...melenting pun x de guna kalau kita saling berpecah belah...

mayat^hidup^

Cik CytyFyfy berkata...

nk tau x npe gurl tue x mampos lg???.. sbb Allah nk suh die insaf.. tp x jgk kn?.. so, biau jee die tanggung dosa sndri.. haha.. biar kn.. yg penting Allah pencipta kite sume.. ALLAHUAKBAR!!

Dikuasakan oleh Blogger.