Hutan Lipur Kanching, Rawang





Hutan Lipur Kanching, Rawang
Hutan Lipur Kanching, Rawang

alhamdulillahh.. akhirnya selepas beberapa minggu terpaksa tangguhkan cuti ke hutan lipur kanching, rawang disebabkan event dan kerja yang memenuhi jadual even pada hujung minggu.. tapi minggu lepas semuanya clear.. dan telah aku gunakan sebaiknya dengan pergi ke tempat aku bertendang.. eh eh bertenang.. di hutan lipur kanching, rawang.. sememangnya tempat tuh banyak membantu aku berehat dan bertenang untuk menghadapi minggu yang akan datang… lega, puas, dan tenang semula hati ini setelah pelbagai masalah dan kerja yang datang bertubi-tubi.. kini hanya tinggal sedikit lagi yang harus diselesaikan dan kemudian.. aku adalah orang yang MERDEKA.. hik hik hik..

heeee.. walaupun pergi tak ramai seperti yang dipelan tapi hari minggu itu menjanjikan pelancong.. so memang kitaorg sentiasa berteman di sana.. tapi kesian kat member.. terlalu seronok bergambar dengan ikan dan air terjun sampai handphone pun turut serta mandi.. haaa.. opsss.. terjatuh sudah.. katanya tak boleh hidup tanpa handphone.. bila handphone dah berendam makanya terpaksa la hantar ke hospital handphone
hihihih…

kepada yang masih belum pergi ke Hutan Lipur Kanching, Rawang anda seharusnya cuba or try ke sana.. insyallah anda juga pasti akan mendapat ketenangann..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.