Niat mengorat awek nurse









awek nurse
awek nurse

termasuk hari ni dah 3 hari selesema tak henti² dan semalam dari pagi sampai ke malam saya asyik dok bersin je.. orang kata kalu bersin tetiba tu mesti ada orang mengumpat.. tapi ni dok bersin dari pagi sampai malam.. takkan la setiap masa orang mengumpat saya kan kan kan ? heee..

so hari ni pagi² dah plan nak ke klinik mintak ubat selesema sambil mengorat awek nurse.. tapi bila nak pergi klinik je tetiba selesema dengan bersin terus hilang.. errr.. takkan nak mintak ubat gak.. bila post di status facebook ..

status nurse
status nurse

heee… tengok kena perli dengan nurse plak.. hihihih.. naseb badann..

tapi bila masuk tengahari tetiba hidung berair balek.. isk isk isk.. saje je nak memain.. waaaaa… lepas ni boleh la ngorat nurse sat :P

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.