Samsung GALAXY S4 Zoom





Samsung GALAXY S4 Zoom
Samsung GALAXY S4 Zoom

Samsung GALAXY S4 zoom

Dilengkapi kamera kompak tercanggih

Samsung Malaysia Electronics melancarkan Samsung GALAXY S4 zoom, kombinasi telefon pintar terbaru keluaran syarikat itu dengan keupayaan fotografi terkini.
Model terbaru dalam keluarga GALAXY S4 itu merealisasikan misi Samsung untuk menawarkan satu peranti bagi memenuhi keperluan industri telefon pintar dan kamera kompak tercanggih.

GALAXY S4 zoom menawarkan fungsi hampir sama yang terdapat pada model Samsung S4, tetapi diperkasakan dan digabungkan dengan Optical Zoom 10X, Sensor CMOS 16 megapiksel, penstabil imej optik (OIS) dan Xenon Flash menggunakan teknologi terkini GALAXY S4.

Harga jualan bagi model baru yang akan menjengah pasaran minggu ini, RM1,699 seunit dan ditawarkan dengan dua pilihan warna iaitu hitam dan putih.

Penuhi keperluan pengguna

Pengurus Pemasaran Produk Bahagian Telefon Mudah Alih Samsung Malaysia Electronics, Victor Ng, berkata pengenalan model S4 zoom meningkatkan keupayaan produk keluaran syarikat dalam memenuhi keperluan pengguna.
“Selain boleh digunakan untuk membuat panggilan biasa, melayari Internet, menghantar pesanan dan aktif dalam laman sosial sama seperti model GALAXY S4, model zoom membolehkan pengguna merakam imej seperti jurugambar profesional,” katanya pada sesi pengenalan model itu di Kuala Lumpur, semalam.

GALAXY S4 zoom menggunakan sistem operasi Android Jelly Bean 4.2, ditawarkan dengan rekaan menarik dan lebih menonjol khususnya pada bahagian belakang.

Bersandarkan keupayaan sistem operasi, ia dapat meningkatkan kebanyakan fungsi S4 sebelum ini termasuk fungsi Touchwiz yang membolehkan beberapa pengubahsuaian dalam pelbagai aspek termasuk paparan statik dan notifikasi bagi menyediakan pengalaman menakjubkan kepada pengguna.

Menggunakan prosesor 1.5GHz Dual-Core dengan memori dalaman lapan gigabait (GB), model ini turut menawarkan fungsi tambahan lain antaranya Samsung Link, Samsung ChatON, S Voice, S Translator, Share Music (MP3) dan Trip Advisor.

sumber : Bharian 1 Ogos 13

p/s… macam best je.. ni yang nak terasa nak korek tabung ni…

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.