Semangat MERDEKA









merdeka
merdeka

Hari Isnin selalunya sibuk dengan pelbagai tugas dan kerja untuk disiapkan tapi hari ini merupakan hari free bagi aku.. takda kerja yang perlu cepat untuk di siapkan makanya hari ini tugas aku adalah sebagai tukang pasang bendera..

habis keliling tempat kerja telah penuh dengan bendera Malaysia dipasang.. heee tak cukup dengan pejabat tengok gambar diatas, wall climbing berhampiran juga turut aku panjat pasang bendera Malaysia semangat nak sambut MERDEKA lagi beberapa hari dan seterusnya Hari Malaysia.

padahal kat rumah belum lagi pasang bendera, disebabkan sibuk menyambut tetamu untuk raya sampaikan bendera yang dah diikat pada kayu pun terlupa nak pacak di tiang rumah.. hihihih raya kan sebulan..

anda semua bila lagi nak pasang Bendera Malaysia ?

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.