Troll Sponser Giveaway





Giveaway Saya Sayang Malaysia - JiwarOsak
Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak

disebabkan esok bermulanya giveaway sempena hari Malaysia so kelang kabut aku buat entry dan edit coding untuk kebaikkan bersama dengan sponser.. so dalam kelang kabut tuh banyaklah tersilap edit sampaikan link sendiri pun tak masukkan dalam entry..

bukan mudah nak anjurkan giveaway banyak nak kena tengok lagi² bila sponser untuk giveaway itu lebih dari 20 orang.. banyak yang perlu diperhatikan termasuklah syarat, backlink, follower, twitter, dan mcam² yang sponser inginkan bergantung pada sponser mereka.. kita sebagai orang tengah kena tengok gak kalu terlampau banyak takut takda orang nak sertai.. so semua orang rugi..

bila dah siap entry giveaway terus masukkan dalam jadual untuk publish pada 25hb pukul 11pagi. tanpa was was terus inbox semua sponser untuk semak entry giveaway takut² link mereka tertinggal.

dalam beberapa minit ada 3 or 4 orang sponser blas msg error website tak dapat buka hik hik hik.. baru teringat entry tak publish lagi macam mana dorang nak check.. hahahaha tergelak pun ada.. teruja punya pasal sampai terlupe..

apa² pun harap giveaway esok dapat sambutan ramai.. banyak hadiah yang menanti..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.