Pertandingan Bowling di One Utama Damansara





pertandingan bowling
pertandingan bowling

Pertandingan Bowling di One Utama Damansara – minggu lepas admin dijemput mewakili pejabat dalam pertandingan bowling antara pejabat dan persatuan belia WPKL di One Utama Damansara.

admin dan member pejabat sampai awal memang takda orang lagi so kitaorang ambik keputusan untuk pusing² dalam one utama.. almaklum laa admin baru 1st time nak jejak kaki kat sini.. hihihih memang besar gak one utama ni.. disebabkan masih terlalu awal so kitaorang pun lunch di mc donalds.. dalam pukul 2 baru pertandingan bowling mula untuk acara memanaskan badan..

abgferoz
abgferoz

heee.. biar tak menang asal bergaya.. hik hik hik.. pinjam bola team perempuan sebelah nak posing dengan bola pink. hahaha..

markah bowling
markah bowling

heeee.. tak sampai 10 kali baru main bowling ni.. tapi markah lebih dari dorang hahaha boleh poyo sat.. naseb dapat line tepi sblah team perempuan pulak tuh.. hahaha kalu tidak mesti kna tinggal jauh.. wakakakka..

team bowling
team bowling

heee.. piala kemenangan.. walaupun team admin tak menang tapi team pejabat ada juga yang menang.. hahaha.. tak kesah hadiah kongsi ramai² hihihih.. poyo sat dengan hadiah orang lain.. wakakakka..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.