Syarikat China Berminat Keyword Jiwarosak





jiwarosak

dah lama rasanya tak semak email dan bila semak semula email terkejut dengan email yang diterima daripada salah sebuah syarikat pendaftaran website di china yang menyatakan bahawa terdapat client yang berminat dengan keyword jiwarosak.. ternyata jiwarosak telah berkembang sampai ke China kih kih kih (mood perasan).

antara email yang diterima adalah..

Pengurus yang dihormati,
(Jika anda bukan orang itu yang bertanggungjawab bagi ini, sila hantar kepada Ketua Pegawai Eksekutif anda, Terima kasih sahaja)
E-mel ini adalah dari China pusat pendaftaran nama domain, yang terutama berkaitan dengan pendaftaran nama domain dan pertikaian di peringkat antarabangsa di China.
Kami menerima permohonan daripada ***** Ltd pada 31 Mac, 2014 Mereka mahu mendaftar “jiwarosak” sebagai Kata Kunci Internet dan “jiwarosak .cn”, “jiwarosak .com.cn”, “jiwarosak .net.cn”, “jiwarosak. org.cn “nama-nama domain dan lain-lain .., mereka dalam nama domain China. Tetapi selepas memeriksa itu, kita dapati “jiwarosak” konflik dengan syarikat anda. Dalam usaha untuk menangani perkara ini dengan lebih baik, jadi kami menghantar e-mel dan mengesahkan sama ada syarikat ini adalah pengedar anda atau rakan perniagaan di China atau tidak?

agak² dia nak tak kalu jual domain ni kat dia dalam harga RM10juta.. hahaha.. (tetiba perasan nak jadi OKB)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.