Aku Peminat Bola Sepak Tempatan





abgferoz
abgferoz

mungkin ramai lagi tidak mengetahui bahawa aku adalah salah seorang peminat game bola sepak tempatan berbanding luar negara yang hanya tengok pada musim worldcup sahaja. Aku lebih suka support barangan tempatan berbanding luar negara(konon gitu).

Antara team tempatan yang aku minat pertama sekali adalah JDT dan diikuti Pahang dan Selangor tapi kadang-kadang agak menyampah juga la bila game tempatan tak ditayangkan di tv sebaliknya hanya di tayang di astro.. agak geram gak la kadang-kadang tapi nak buat gimane takkan nak pasang astro semata-mata nak tengok bola je.. so tak berbaloi..

malam ni game JDT vs Felda yang mana felda sedang mendahului.. takpe takpe hari ni game kat stadium johor tau la naseb kau.. hihihi poyo konon-konon menang gitu.. tak kesah la bola itu bulat mane-mane team boleh menang. TAPI satu je yang tak seronok bila menonton bola ni.. PENYOKONG melebihi had berperang kalahkan pemain. MENGHINA, BERGADUH, MENGEJI pihak lawan macam takda agama.. deyyy ini bola jela.. dan kita duk bawah satu bumbung.. sukan je maa lagi mau gaduh ka ?

please please please.. sukan sepatutnya menyatupadukan kita bukan memecahbelahkan kita.. so be profesional and be cool. relax dude..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.