Beza Kereta Mewah dan Kereta Biasa









kereta kucingBeza Kereta Mewah dan Kereta Biasa – dalam perjalanan pulang ke rumah dari lokasi shopping di carefour wangsa maju aku, adik dan emak duk berborak pasai kereta yang suka pasang lampu walaupun hari masih cerah. Kisahnya pasal lampu tinggi yang menyakitkan mata tapi disalah faham lampu biasa yang sedia ada.

 adik : kereta mewah memang bila start enjin je lampu terpasang
aku : *terus buka lampu kereta
adik : jangan pasang lampu nanti orang depan marah ingat kita tegur depa
aku : kita pun kereta mewah ape pasang jela lampu hahahaha..
emak : *gelak je kat blakang

sekali sekala nak perasan bawa kereta mewah ape salahnya pasang lampu kan kan kan ;). Tak salah pasang lampu tapi bila ada yang mengubah pasang lampu tinggi itu yang menyakitkan mata dan kadang-kadang membuatkan pemandu tak nampak hadapan dan ada satu ketika aku dan ayah aku silau sehingga tidak nampak ada orang melintas dihadapan. Nasib baik memandu perlahan so sempat lagi brek kalu tidak dah selamat mamat sorang yang melintas depan kereta kitaorang.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.