Kisah Suami Isteri Pelupa









suami isteri
suami isteri

Kisah Suami Isteri Pelupa – dalam perjalanan ke daerah tutong , hisham dan isterinya, salma singgah di restoran Aneka Citarasa.selepas menyambung perjalanan baru salma sedar, dia tertinggal cermin mata di meja restoran.

“Bang… cermin mata saya tertinggal atas meja tempat kita makan tadi”, beritahu Salma.

“Isssyyy awak ni, benda macam tu pun tak boleh ingat.mana ada tempat nak patah balik kat highway ni” kata Hisham.

” Ala , mahal tau cermin mata satu tu”, kata Salma.

“Yalah, yalah, kita pusing balik lah ni”, balas Hisham

Setiba kembali di perkarangan restoran Aneka Citarasa ,Salma segera membuka pintu kereta .

“Mah, jangan lupa ambilkan abang punya cermin mata sekali ya”, Jerit hisham

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.