Wassap Kini Boleh Membuat Panggilan Telefon





wassap call
wassap call

Wassap Kini Boleh Membuat Panggilan TelefonWhatsApp Messenger adalah aplikasi pesanan mudah alih yang membolehkan anda bertukar-tukar mesej tanpa perlu membayar untuk SMS. WhatsApp Messenger boleh didapati untuk iPhone, BlackBerry, Android, Windows Phone dan Nokia dan YES, Anda boleh telefon semua mesej antara satu sama lain! Kerana WhatsApp Messenger menggunakan pelan data internet yang sama yang anda gunakan untuk e-mel dan pelayaran web, tidak ada kos untuk mesej dan kekal berhubung dengan rakan-rakan anda.

Semalam kita digemparkan dengan perubahan terbaru wassap. Ternyata ciri baru telah dimasukkan yang mana wassap mampu untuk membuat panggilan secara terus kepada pengguna wassap lain. Status bayaran masih tidak dikenalpasti kerana masih tiada info tentang itu. Cuma semalam saya ada menghubungi abang dan adik saya dan tiada caj dikenakan setakat ini.

anda boleh lihat gambar diatas untuk kepastian. Bagi yang masih tidak upgrade wassap anda boleh layari playstore atau website wassap untuk kemaskini wassap anda. (kebanyakan daripada kita telah dikemaskini semalam.)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.