Cara Mudah Pembayaran Google Adsense





Cara Mudah Pembayaran Google Adsense. Ada 3 Cara untuk pembayaran google adsense kepada publisher antaranya adalah wire transfer, check dan western union. Cara termudah untuk menerima pembayaran google adsense adalah dengan melalui Wire Transfer yang mana anda cuma perlu mengisi maklumat bank anda dan cukup bulan duit adsense akan terus masuk kedalam akaun anda.

wire transfer google adsense

bagi yang belum mempunyai akaun google adsense korang boleh register melalui blogspot korang ada dalam add gadget bagi mereka yang menggunakan blogspot dan bagi mereka yang tidak mempunyai blogspot anda boleh register terus ke http://google.com/adsense untuk mendapatkan akaun adsense.

Cara Mudah Pembayaran Google Adsense

untuk cara mudah pembayaran google adsense admin cadangkan korang guna wire transfer yang mana korang cuma perlu mengisi maklumat yang diperlukan dan wang adsense akan terus dimasukkan dalam akaun korang.

payment google adsense1. login ke akaun adsense www.google.com/adsense.
2. klik simbol skrew (atas kanan) dan klik pada payments
3. klik pada payment setting
4. add a new payment method

payment adsense5. isi maklumat diatas dengan betul.
6. SWIFT-BIC (SWIFT Bank Identifier Code (BIC)
A SWIFT-BIC is a unique identification code for a particular bank or branch. It should contain 8 or 11 characters. For more details, contact your bank. ) *** Anda boleh google atau telefon bank anda untuk mendapatkannya.
7. SAVE

payment adsenseminimum payment adalah 100 usd sekiranya tidak mencukupi baki akan dibawa ke bulan hadapan. Sekiranya cukup anda akan menerima email seperti diatas pada bulan hadapan setiap 21 Mei dan payment akan masuk kedalam akaun anda dalam masa 5 hari bekerja.

SEMOGA BERJAYA

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.