Cendol Durian Semanggol Perak





Cendol Durian Semanggol Perak. Dah bertahun ulang-alik balik kampung baru aku tahu ada kedai yang jual cendol durian berdekatan dengan kampung aku. Nampak sangat aku ni jenis yang suka duduk rumah bila balik kampung. Bukan kata kampung kat KL pun aku jenis duduk rumah kalau takda program atau kerja.

Cendol Durian Semanggol Perak

cendol-duriannak dijadikan cerita haritu balik kampung singgah makan dulu di Kedai Bihun Sup Simpang 3, Selinsing, Semanggol Perak sebelum tiba di kampung berdekatan. Bukan apa cuma taknak menyusahkan orang kena masak bila sampai kampung so kitaorang decide untuk makan dulu sebelum tiba di kampung.

Bihun sup dia agak menarik dengan ayam yang penuh dalam mangkuk bihun sampai kenyang ayam ja dari mihun hahaha dan paling menarik adalah Durian Cendol dia. Mula-mula rasa memang tak rasa durian tapi bila dah kacau cendol dia melompat-lompat durian 4 biji dalam bekas tu sekali rasa macam nak tambah lagi cendol durian dia. Sangat-sangat menarik untuk dicuba rasa macam tak sabar nak balik kampung lagi.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.