Pakej Travel Murah dengan TouristGuide.Com.My





Pakej Travel Murah dengan TouristGuide.Com.My. Rasminya majlis pelancaran touristguide.com.my sebagai salah satu website travel yang menawarkan pelbagai pakej travel termurah bahkan PERCUMA bagi membantu para travelers membuat pilihan terbaik sebelum rancang perjalanan percutian anda bersama mereka yang tersayang.

Pakej Travel Murah dengan TouristGuide.Com.My

touristguideTouristGuide.Com.My merupakan laman percutian dalam talian yang dibangunkan pada tahun 2011 dengan pelaksanaan idea-idea baru, matlamat dan misi ke arah Industri Pelancongan. TouristGuide juga merupakan salah satu Largest Travel Network Website yang ditubuhkan bagi membantu para pelancong mendapatkan pakej perlancongan harga terbaik untuk melancong diseluruh dunia.

Apa yang menarik dengan touristguide.com.my ni korang boleh melancong bukan sahaja dengan harga yang MURAH bahkan MUDAH. Menyediakan pakej dari penerbangan, hotel dan macam-macam lagi pakej dalam SATU pakej yang Murah. Kini anda tidak perlu risau lagi mengenai bajet untuk pergi travel kerana dengan TravelGuide korang boleh melancong kemana-mana lokasi impian korang bersama tersayang.

Tentang TouristGuide
Touristguide.com.my adalah laman percutian dalam talian yang dibangunkan pada tahun 2011 dengan pelaksanaan idea-idea baru, matlamat dan misi ke arah Industri Pelancongan. Infinity Vacation Sdn Bhd merupakan nama korporat touristguide yang telah memberi perkhidmatan kepada industri pelancongan selama 6 tahun.

Mengekalkan misi untuk “Membina Network Travel Terbesar di Dunia”, para traveler’s tidak perlu bimbang lagi mengenai bajet kerana touristguide.com.my menjadi platform untuk mencari yang terbaik dan hotel berpatutan, diskaun terbesar tawaran pelancongan dan kemudahan yang besar kepada semua pelancong sebagai salah satu pembekal dengan pendaftaran ahli secara percuma. Ia akan membantu pelancong, untuk mendapatkan mata yang tidak terhad yang boleh ditukar untuk tempahan hotel, tempahan penerbangan, pakej pelancongan dan perkhidmatan lain. Ini sebenarnya adalah yang pertama seumpamanya ini di dunia.

Sama ada anda melancong dengan rakan-rakan dan keluarga, ingin memperoleh kawan baru, atau hanya mahu pergi sendirian, ada pakej percutian di sini untuk anda. Touristguide.com.my akan menjadikan perjalanan anda lebih murah, berpatutan dan juga percuma!

Majlis Pelancaran TouristGuide.Com.My

touristguide.com.myPada 24 November 2016 (khamis) bertempat di The Westin Hotel Kuala Lumpur telah berlangsungnya majlis pelancaran rasmi website www.touristguide.com.my yang telah dirasmikan oleh Mr. Mohd Akbal Setia Director, Tourism Malaysia Kuala Lumpur, Mr. Devan Kumar managing Director Touristguide.com.my Mr. Azlan Hussain President of Kuala Lumpur Tourism Association (KLTA) bersama penyanyi terkemuka Akim Ahmad the magistrate.

Antara Promosi TERKINI yang MENARIK di TouristGuide

maldivesMaldives

mauritiusMauritius

keralaKerala

taj mahalTaj Mahal

hong kongHong Kong

PROMOSI : sehingga 30th November 2016.
Travel : 1st April 2017 – 31st March 2018 (kecuali cuti umum)

Kenapa Perlu Pilih Tourist Guide
➡ Tiada yuran tempahan
➡ 100% Dipercayai
➡ 24/7 global support
➡ Tempahan Secara Online

abgferozBersama maskot TouristGuide yang turut hadir sewaktu majlis pelancaran laman sesawang touristguide.com.my. Majlis pelancaran berakhir pada pukul 5.20 petang dan disusuli dengan sesi soal jawab bersama Mr. Devan Kumar dan Mr. Mohd Akbal Setia sehingga jam 6.00 petang. Untuk maklumat lanjut mengenai TouristGuide anda boleh layari sosial media touristguide seperti yang tertera dibawah.

dan yang paling PENTING jangan lupa untuk REGISTER sebagai member secara PERCUMA http://touristguide.com.my/

Infinity Vacation Sdn Bhd
Suite A25-3A,
Sentral Business Park,
Jalan TKS 1, Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan

Website : http://touristguide.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/myTouristGuide/
Instagram : https://www.instagram.com/touristguide.com.my/
Email : contact@touristguide.com.my

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.