Pertandingan Ping Pong Ditunda





Pertandingan Ping Pong Ditunda. Pertandingan yang telah dirancang pada 19/11/2016 terpaksa tunda disebabkan beberapa orang pemain terpaksa bekerja sewaktu BERSIH 5 dan seterusnya penganjur menunda pertandingan ping pong yang diadakan waktu-waktu akhir.

Pertandingan Ping Pong Ditunda

pertandingan-ping-pongPertandingan terpaksa ditunda setelah mengambil kira beberapa aspek selain bagi mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini berlaku. Oleh sebab ramai pemain telah tiba kitaorang buat keputusan untuk menganjurkan sendiri liga ping pong bagi mengelakkan stress ping pong berpanjangan setelah hampir seminggu berlatih.

16 pemain bermain dalam liga ping pong dan aku hanya layak sampai ke separuh akhir sahaja kalah tipis 3-2 walaupun aku berjaya mendahului pihak lawan dengan 2 – 0. Kalau dah nama bukan rezeki buat macam mana pun memang bukan rezeki kita, anggap sahaja berlatih sebelum perlawanan sebenar bermula.

harap-harap pertandingan tak tunda lama sebab dah gian nak main ping pong geram tewas tipis dengan wakil-wakil company.. arghhh.. stress mak tau.. :P

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.