Nasi Beriani Gam Johor Pak Anjang Shah Alam





Nasi Beriani Gam Johor Pak Anjang Shah Alam. Ahad lepas berpeluang untuk merasa sendiri kesedapan Nasi Beriani Gam Pak Anjang Shah Alam yang merupakan Nasi Beriani Johor warisan keluarga turun temurun. Menghala ke hospital shah alam sempat singgah ke nasi beriani pak anjang yang terletak berhampiran stadium melawati shah alam.

Nasi Beriani Gam Johor Pak Anjang Shah Alam

Nasi Beriani Gam DagingAhad lepas pelan nak melawat saudara yang tidak sihat di hospital shah alam menghala dari kuala lumpur abang ajak singgah di restoran Pak Anjang Nasi Beriani Gam Johor yang dikatakan sedap untuk dicuba. Sekiranya daripada Pusat Bandar lebih kurang 30-50 minit untuk sampai ke lokasi sekiranya daripada stadium melawati shah alam lebih kurang 5-15 minit bergantung pada lokasi korang.

Nasi Beriani Gam AyamNasi Beriani Gam Ayam dan Daging memang terbaik. Nasi dia lembut dan sedap rasa memang cukup cantik. Daging sangat lembut dan ayam kalau lembut sikit lagi mesti lagi sedap :) sekiranya singgah atau lalu kat shah alam korang boleh cuba sendiri kesedapan Nasi Beriani Gam Johor ni.

admin kasi 4☆✯☆✯

WAKTU OPERASI
Setiap Hari 10:30 PG – 9:30 MLM
JUMAAT : Tutup Waktu SOLAT 12.15 TGH – 2.15 PTG
TUTUP : Setiap Hari Isnin Minggu Pertama dan Ketiga

Pak Anjang Beriani Johore
Pak Anjang Beriani Johore
No. 44 Jalan 13/30 Shah Alam
Tel : 03 55240663

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.