Kes PUKAU Berlaku dalam Bulan Ramadhan di Utara





Kes PUKAU Berlaku dalam Bulan Ramadhan di Utara. Kepada kawan-kawan semua diminta berhati-hati ketika dibulan ramadhan terutamanya mereka yang berada di Utara Malaysia. Kejadian diceritakan oleh mereka yang telah terkena pukau oleh seorang budak lelaki kecil.

Kes PUKAU Berlaku dalam Bulan Ramadhan di Utara

pukauTeringat kejadian pukau,baru keluar dari bank tiba-tiba ada budak datang dan beri  1bungkusan. Saya cakap taknak,tapi budak tu cakap abang yg nak tadi, saya cakap la silap orang. Dia cakap abang la yg baju hitam yg nak beli tadi.

Malas nak bertekak dgn budak tu saya bagi je la rm10. kira sedekah. Waktu dalam kereta saya buka bungkusan tu, rupa2nya nasi, ayam, sotong kuah banjir. Teringat pesan budak tu sebelum pergi dia cakap”abg jangan biarkan dlm bungkusan tu lama2 nanti kembang” Saya pun terus makan waktu itujuga sebab adik tu pesan..

kejadian tu tak silap ramadhan ke 12 rasanya pukul 11.30am berdepan bank maybank sebelah kedai nasi kandar… harap hati-hati semua… senang betul budak tu pukau kita.

Kes pukau di bulan ramadhan. Diharap semua berhati hati dgn taktik ini…sebab saya memang xsedar time tu, kuat cara budak ni pukau aku..

HAHAHAHA Cerita diceritakan oleh GENG PLASTIK HITAM

“SELAMAT BERPUASA”

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.