10 Fakta Tentang Perempuan yang WAJIB Lelaki Ketahui





10 Fakta Tentang Perempuan yang WAJIB Lelaki Ketahui. Wanita adalah insan yang lemah dan penuh dengan misteri. Ketahui 10 Fakta Tentang Perempuan yang WAJIB Lelaki Ketahui. Hati dan perangai wanita ada 2 perkara yang paling sukar untuk difahami. Untuk mendekati hati seorang wanita sebagai seorang lelaki anda perlulah lebih banyak bersabar dan terus bersabar.

10 Fakta Tentang Perempuan yang WAJIB Lelaki Ketahui

pasangan kekasihUntuk mencapai kebahagiaan pengorbanan dan kesetian adalah diperlukan selain kerjasama dan kasih sayang yang tidak henti. Selain itu doa dan agama juga perlu dititikberatkan dalam perhubungan agar hubungan yang terbina berkekalan sehingga akhir hayat.

10 Fakta Tentang Perempuan yang WAJIB Lelaki Ketahui

1. Perempuan Paling suka bercakap
– Perempuan dan bercakap tidak dapat dipisahkan oleh itu anda perlulah menjadi pendengar yang setia walaupun perkara yang dibicarakan tidak penting atau malas untuk dengar.

2. Sangat Sukakan Pujian
– Sememangnya perempuan sangat sukakan pujian terutamanya daripada mereka yang tersayang. Oleh itu pujilah mereka walaupun perkara kecil.

3. Akan Ingat Walaupun Perkara Kecil
– Jangan sesekali terlupa terutamanya tarikh penting atau berjanji perkara yang anda tidak dapat tepati kerana mereka akan ingat perkara tersebut walaupun sudah 15 tahun berlalu.

4. Suka Akan Makan
– Mereka akan sentiasa makan, makan dan makan walaupun setiap masa mereka bising pasal berat badan yang naik tapi mereka tak pernah berhenti nak mengunyah. Jaga pertuturan anda agar mereka tidak terasa dengan tutur kata anda.

5. Mood Perempuan Sentiasa Berubah
– Sentiasa bersabar dengan perangai perempuan kerana mood mereka akan sentiasa berubah pengikut keadaan terutamanya sewaktu mereka datang bulan.

6. Sentiasa Perlukan Teman
– Mereka sentiasa perlukan teman untuk berborak dan bersama oleh itu luangkan sedikit masa bersama mereka (berjumpa atau mesej) walaupun anda sibuk.

7. Jangan Berahsia Dengan Mereka
– Perempuan sangat hebat dalam menyiasat dan mencari maklumat sehinggakan detektif conan juga boleh tertewas. Oleh itu jangan berahsia dengan mereka takut-takut nanti rahsia lain pula yang diketahui.

8. Biasakan Meminta Maaf dan Memaafi
– Mereka akan menghargai dan menyangi anda sekiranya anda meminta maaf walaupun ternyata mereka yang silap dalam setiap hal. (tabah jelaa..)

9. Perbesarkan Perkara Kecil
– Jangan hairan sekiranya perkara kecil diperbesar-besarkan kerana mereka ini ratu drama kerana mereka mempunyai lebih cenderung kepada emosi berbanding fikiran.

10. Mereka Marah Tanda Sayang
– Mereka akan marah kita saat bila mereka sangat sayang dan ambil berat pasal kita. Oleh itu ketahui apa masalah atau sebab mereka marah. Selesaikan

Anda juga boleh baca Tanda-tanda Lelaki Sudah Jatuh Cinta atau 5 Tanda Si Dia Masih Ingat Kekasih Lama

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.