Coconut Shake Pantai Klebang Melaka





Coconut Shake Pantai Klebang Melaka. Kalau singgah Pantai Klebang tak sah kalau sekiranya korang tak pekena Coconut Shake tapi saya pun taktau mana satu Coconut Shake yang sedap dan terkenal disebabkan terlalu banyak coconut shake yang ada di klebang.

Coconut Shake Pantai Klebang Melaka

coconut shake luar biasayang menariknya pantai klebang ni korang boleh lepak bersama tersayang di tepi pantai sambil pekena coconut shake sambil menikmati permandangan pasir putih bersih dan udara yang sejuk walaupun cuaca sekarang agak panas.

Lagi menarik apabila korang makan sekali dengan sotong dan udang goreng tepung yang dijual di tepi pantai (rekomended) berharga dalam RM 13-15 satu bekas. Semua destinasi yang kitaorang tuju semuanya menggunakan google maps dan google sebagai penunjuk arah kitaorang.

pantai klebang melakaingatkan pantai klebang merupakan destinasi terakhir kitaorang tapi masih lagi taknak pulang ke kuala lumpur kitaorang singgah destinasi terakhir (mungkin) di Kuih Keria Antarabangsa Haji Jalil yang cukup terkenal. Jangan lupa beli buat bekal makan dalam perjalanan makan panas-panas sedap woo..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.