ISRAEL Boleh Hancurkan Malaysia Dalam 1 Saat Katanya





ISRAEL Boleh Hancurkan Malaysia Dalam 1 Saat Katanya. Dipetik dari fanpage Jews NewsHahahahahaha, we could destroy Malaysia in 1 second!” rata-rata pengomen bukan sahaja dari Malaysia bahkan dari serata dunia turut komen pada artikel yang dipublish ini.

ISRAEL Boleh Hancurkan Malaysia Dalam 1 Saat Katanya

destroy malaysia in 1 secondartikel ini bukan sahaja paling banyak like bahkan komen yang rata-rata mengutuk tindakan israel yang berlagak sedangkan satu dunia tahu betapa penakutnya tentera israel berhadapan dengan rakyat palestine.

Turut sama kena tempias beberapa negara islam yang lain yang mana artikel yang dikeluarkan memburukkan Islam diserata dunia. INILAH NEGARA PENAKUT yang hanya syok sendiri dan TIDAK TAHU MALU.

lawak israelrata-rata pengomen adalah rakyat Malaysia tidak kurang dengan yang berani dan juga lawak. Ternyata mereka tidak takut akan ugutan israel LAKNAT. ALLAH SWT bersama kami.

Dibawah ini saya sertakan artikel yang mana menjadi bualan rakyat Malaysia terutamanya untuk anda tatapi sebelum didelete atau diremove oleh penakut israel.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.