Live Streaming Johor JDT vs Kedah Piala Sumbangsih





Live Streaming Johor JDT vs Kedah Piala Sumbangsih. Setelah berehat lama akhirnya perlawanan pembukaan Piala Sumbangsih 2020 diantara Johor menentang Kedah akan dimulakanad hari ini 28 februari 2020 bertempat di Stadium Sultan Ibrahim Stadium, Iskandar Puteri, Johor jam 9 malam. Nantikan perlawanan menarik ini.

Live Streaming Johor JDT vs Kedah Piala Sumbangsih

kedah vs johor

Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim (JDT) akan menyediakan perkhidmatan bas ‘shuttle’ percuma bermula dari Terminal Kota Iskandar dengan satu hentian tambahan di Tesco Mutiara Rini ke Stadium Sultan Ibrahim pada hari perlawanan. Para penyokong boleh meletakkan kenderaan di kawasan terminal bas dan pasaraya besar tersebut.

Perkhidmatan bas ‘shuttle’ ini akan bermula dari jam 4.00 petang sehingga 8.30 malam. Ia akan disambung semula pada jam 10.30 malam sehingga 12.30 tengah malam dari Stadium Sultan Ibrahim kembali ke Terminal Bas Kota Iskandar dan Tesco Mutiara Rini.

Ini adalah bagi mengurangkan kesesakan lalulintas dan juga memastikan aliran masuk dan keluar penyokong yang lebih teratur. Pintu stadium akan dibuka seawal jam 5.00 petang bagi memudahkan penyokong mencari tempat duduk yang bernombor masing-masing. 

Nantikan perlawanan menarik Piala Sumbangsih 2020 bermula jam 8.30 malam nanti. Sama-sama kita saksikan.

FULLTIME : Johor 1-0 Kedah

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.