Roti Canai Sedap An Naim Corner Sungai Petani Kedah





Roti Canai Sedap An Naim Corner Sg Petani Kedah. Bila dah berjalan di negeri orang jangan lupa cari apa yang menarik di tempat persinggahan kita contohnya aktiviti, lokasi menarik mahupun tempat makan yang sedap. Tapi tak semua yang kita jumpa sama seperti yang digambarkan.

Roti Canai Sedap An Naim Corner Sungai Petani Kedah

roti canai sedapbercuti di kedah jemputan kenduri kahwin sebelum tengahari pagi berkesempatan untuk singgah di sungai petani mencari menu pagi yang menarik untuk dicuba setelah beberapa kali google akhirnya kitaorang memilih untuk singgah di An-Naim Corner Sg Petani.

Apa yang menarik di An-Naim Corner terdapat beberapa pilihan pakej A, B, C dan D untuk pilihan makanan sarapan pagi dan pilihan aku adalah Pakej A (kalau tak silap) roti canai dengan daging cincang. Roti canai dia sedap dan kuah daging pekat serta daging yang lembut.

Memang puas hati makan kat sini ingatkan nak tambah tapi bila teringat tengahari ada kenduri kahwin terus tak jadi nak tambah kang meletup pulak perut yang dah sememangnya comel ini.

kalau lewat sedikit korang boleh singgah di Amanjaya Mall yang terletak berhampiran dengan An Naim Corner. Macam-macam dijual disini awek pun comel-comel hahahah..

Lokasi : Search An Naim Corner Sungai Petani

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.