Joging Boleh Kurus Ke Makin Gemok ?





Joging Boleh Kurus Ke Makin Gemok ?. Betulkah orang kita bila kita joging kita boleh bakar lemak, boleh kuruskan badan hanya dengan berjoging. Beberapa pendapat mengatakan kita boleh kurus akan tetapi ada juga yang mengatakan kita tidak boleh kurus.

Joging Boleh Kurus Ke Makin Gemok ?

orang gemuk
kredit : http://slimmingkapsul.com

Benar kalau nak kurus boleh dengan berjoging tapi kalau berjoging saja diet dan pemakanan tak jaga pun tak boleh kurus juga. Contohnya habis ja joging korang terus makan. Makan bukan makan biasa, Makan nasi tambah lauk penuh macam mana nak kurus.

Ditambah pula makan dengan air manis atau air bergas yang mengandungi kadar gula yang tinggi. Bagaimana nak kurus kalau joging turun 1kg tapi lepas makan naik 2kg.

Macam tu la yang terjadi pada diri aku. Joging memang joging tapi lepas joging makan kedabak lepas makan terus lentok baring atau tertido hahahaha BILA NAK KURUS WOIII.

Apa-apa pun kalau nak kurus atau nak turunkan berat badan semangat kena kuat bukan bersukan tapi kuat menahan nafsu makan daripada godaan makan makanan yang sedap di Malaysia syurga makanan.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.