Sinopsis Live Mr Grey





Sinopsis Live Mr Grey. Download Full Episod Sinopsis Drama terbaru di slot Megadrama Astro Ria, Mr. Grey akan mula bersiaran pada 9 April 2018. Adapatasi dari novel karya Syamnuriezmil dan diarahkan oleh pengerah Riza baharudin. Merupakan drama terbitan Global Station Sdn Bhd.

Sinopsis Live Mr Grey

drama mr greySinopsis Mr. Grey. Mengisahkan Mr. Grey dan Nisa Ardina yang mengambil keputusan bernikah, tetapi melukakan hati dua insan, iaitu Datin Musalma dan Ilham Arsyad yang sudah sekian lama menyayangi Nisa. Ketika Nisa mengecapi kebahagiaan, Grey meninggalkan isterinya untuk kembali kepada ibunya yang sedari awal tidak sukakan Nisa. Mungkinkah perpisahan ini membawa Ilham kembali kepada Nisa atau mungkin Grey menyedari kesilapannya dan kembali menuntut tempatnya dalam hati Nisa?

Jangan lupa saksikan drama Mr. Grey ini pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di saluran Astro Ria 104 dan HD 123.

Para Pelakon
Fendy Bakry, Eyra Hazali, Shah Iskandar, Lisdawati, Gambit Saifullah, Scha Elinnea, Kayda, Nabil Aqil, Mardiana Alwi, Fauziah Ahmad Daud, Farah Nabilah.

Nantikan dalam 5 minit untuk live.. keep refresh

.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.