WOW Naik Taraf Kelajuan Unifi Sehingga 800Mbps





WOW Naik Taraf Kelajuan Unifi Sehingga 800Mbps. Selepas pengumuman kerajaan untuk meningkatkan taraf kelajuan internet di Malaysia. Beberapa pakej dan peningkatan kelajuan internet telah diperkenalkan oleh Telekom Malaysia Bhd (TM).

WOW Naik Taraf Kelajuan Unifi Sehingga 800Mbps

unifi
kredit : facebook

Telekom Malaysia Bhd (TM) melancarkan pakej unifi mampu milik, unifi Basic pada harga RM79 dengan kelajuan 30Mbps dan kuota data sehingga 60GB setiap bulan.

“Pelan yang kita tawarkan ini adalah 50 peratus lebih rendah dari pelan unifi Home 30Mbps sedia ada, sekali gus memberi peluang semua orang untuk menikmati perkhidmatan jalur lebar yang lebih murah dan pantas.

“Unifi Basic juga boleh dilanggan secara eksklusif menerusi platform atas talian yang akan ditawarkan bermula pada 15 Ogos ini

Pengumuman itu juga membawa perkhidmatan jalur lebar negara ke tahap lebih tinggi dengan pengenalan penaiktarafan pelan untuk pelanggan unifi Home sedia ada sehingga 800Mbps.

Pada majlis itu, TM juga mengumumkan pelan unifi turbo, terdiri daripada Lite Plan, Advance Plan dan Pro Plan masing-masing ditawarkan pada harga RM129 (10Mbps) , RM139 (30Mbps) dan RM329 (100Mbps) bermula 15 Ogos ini.

Dalam taklimat itu turut menyaksikan pengenalan semula pelan pascabayar yang dikenali sebagai unifi Mobile juga pada 15 Julai ini.

Kredit : Bharian

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.