Tanda Tanda Lelaki Tengah Merajuk





Tanda Tanda Lelaki Tengah Merajuk. Selalunya kita dengar perempuan yang merajuk tapi kali ini bagaimana pula lelaki merajuk ? apa pula yang akan mereka lakukan apabila mereka merajuk ? Lihat tanda-tanda lelaki tengah merajuk.

Tanda Tanda Lelaki Tengah Merajuk

lelaki merajukMungkinkah lelaki lebih mudah dipujuk ataupun mereka lagi susah untuk dipujuk apabila merajuk berbanding wanita. Benarkah lelaki yang berhati lembut ini jenis cepat merajuk ataupun lelaki yang pendiam lebih kuat merajuk.

Tanda Tanda Lelaki Tengah Merajuk

1. Menolak Pelawaan
– Mereka akan menolak segala pelawaan anda termasuk makan, tengok wayang, lepak mahupun aktiviti kegemaran mereka.

2. Raut Wajah
– Kita akan dapat lihat raut wajah mereka berubah kelat atau ketat serta tingkahlaku mereka berubah kepada tidak minat kepada apa saja perbuatan kita.

3. Mendiamkan Diri
– Apabila seseorang lelaki itu tengah merajuk kita boleh lihat dari segi percakapan mereka. Mereka akan kurang bercakap dan lebih kepada mendiamkan diri walaupun ditanya soalan.

4. Menjauhkan Diri
– Si Lelaki akan menjauhkan diri atau menjarakkan diri daripada anda mereka mungkin akan pergi bercuti atau lepak bersama rakan-rakannya berbanding bersama anda.

5. Ayat Touching
– Selalunya lelaki akan mengeluarkan kata-kata manis tapi apabila mereka merajuk mereka lebih suka mengeluarkan ayat-ayat perli atau ayat sentap.

6. Lebihkan Benda Lain
– Apabila melepak dengan anda mereka lebihkan telefon ataupun game berbanding anda dan tidak pedulikan anda disebelah.

7. Matikan Telefon
– Berbeza dengan perempuan. Lelaki akan matikan telefon mereka lebih lama dan mungkin meninggalkan telefon dirumah untuk keluar melepak.

lelaki bertopengApa yang perlu anda lakukan apabila lelaki merajuk adalah anda ikut sahaja cara mereka jangan berhenti pujuk dan buat seperti biasa dan selitkan lawak untuk pujuk mereka. Walaupun tidak dipeduli anda buat sahaja seperti biasa sampai mereka redha. Sesetengah orang boleh digunakan cara anda pula merajuk tapi tak semua orang terpengaruh dengan teknik ini. Tapi anda boleh cuba hahaha.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.