Dividen Dan Bonus Tabung Haji 2018-2019





Dividen Dan Bonus Tabung Haji 2018-2019. Pasti ramai yang tertunggu-tunggu akan dividen dan bonus tabung haji pada tahun 2018 yang mana tahun lepas telahpun diumumkan awal bulan 2 akan tetapi tahun ini masih belum diumumkan.

Dividen Dan Bonus Tabung Haji 2018-2019

Sewaktu dihubungi staff Tabung haji memaklumkan bahawa pihak TH masih dalam pengiraan bagi kadar pembayaran dividen dijangka pertengahan bulan 2 ataupun awal bulan Mac.

Melalui komen di laman Facebook Tabung Haji pula komen TH dijangka akan mengumumkan kadar pembayaran hibah kepada pendeposit dalam suku pertama tahun ini (Mac 2019).


Diharap penabung dan penyimpan di Tabung Haji bersabar dan kekalkan simpanan anda. Niat pergi haji bukan semata-mata dividen dan hibah (hanya sebagai sampingan + bantuan tambahan).

Sekiranya anda membawa keluar semua duit simpanan maka giliran anda untuk pergi haji akan hilang. Alangkah ruginya anda hanya kerana tidak bersabar hilang giliran berpuluh tahun untuk mengerjakan haji.

UPDATED : Lembaga Tabung Haji (TH) umum agihan hibah kepada pendeposit sebanyak 1.25% bagi tahun kewangan 2018 membabitkan pembayaran berjumlah RM 913 juta.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.