Sinopsis Drama Adellea Sofea





FULL Sinopsis Drama Adellea Sofea. Mira Filzah, Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Jasmine Suraya, Fizo Omar, Josiah Hogan, Iman Zulkarnain merupakan watak utama dalam drama Adellea Sofea yang ditayangkan setiap hari isnin sehingga jumaat jam 7 malam di TV3.

Sinopsis Drama Adellea Sofea

Sinopsis Drama Adellea Sofea. Adellea Sofea mengisahkan seorang gadis baik dan solehah yang kemudiannya bertemu dan jatuh cinta dengan sorang jejaka bernama Firdaus. Lelaki yang dianggap akan memberikan 1001 kebahagian dan memanisan dalam hidupnya.

Mereka kemudian berkahwin dan bahagia. Namun segalanya berubah apabila rahsia yang disimpan oleh Firdaus selama ini terbongkar. Firdaus rupa-rupanya seorang penagih dadah.

Kehidupan Adellea Sofea bagai dipanah petir dan serba serbi tidak kena. Rumahtangga yang bahagia mula berantakan. Kemuncaknya Firdaus ditangkap dan didakwa atas tuduhan cubaan membunuh isterinya sendiri, Adellea Sofea.

Mampukan cinta Adellea Sofea bertahan untuk sang suami? Dan mampuhkah Firdaus berubah demi cinta sang isteri? Benarkah Firdaus itu cuba membunuh Adellea atau sebab lain?😍😍😍

Tonton Live Adellea Sofea di : Tonton Drama

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.