Sinopsis Drama Cinta Sekali Lagi Nelydia Senrose, Saharul Ridzwan, Hannah Delisha





Full Episod. Sinopsis Drama Cinta Sekali Lagi Nelydia Senrose, Saharul Ridzwan, Hannah Delisha. Akan datang mulai 4 November 2020, Nantikan drama terbaru di slot Akasia Cinta Sekali Lagi lakonan nelydia senrose, saharul ridzwan, hannah delisha, raja afiq dan ramai lagi setiap Isnin-Jumaat jam 7 malam di TV3!

Sinopsis Drama Cinta Sekali Lagi Nelydia Senrose, Saharul Ridzwan, Hannah Delisha



“KESETIAAN DIKHIANATI, KEJUJURAN DIBENCI” Drama CINTA SEKALI LAGI akan Bermula 4 𝐍𝐎𝐕 2020 selepas tamatnya drama Ryan Aralyn. Drama ini mempunyi 28 EPISOD diterbitkan oleh Suhan Movies.

Sinopsis Cinta Sekali Lagi : Amanda adalah seorang kakak yang penyayang kepada adiknya Amani. Dia rasa dia tidak akan jatuh cinta tetapi keadaan berubah apabila dia bertemu dengan Fahad dan mereka berkahwin. Amani sebaliknya dalam perkahwinan yang tidak bahagia dan mula berasa cemburu dengan kebahagiaan Amanda dan Fahad, dia memutuskan untuk menggoda Fahad.

Kisah Adik yang cemburukan kebahagian kakak sendiri sampai sanggup GUNA BOMOH untuk rampas suami si kakak! Omo omo memang kejam! Can’t wait nak start dah selepas drama #ryanaralyn Abis ganti yang ni pulak ❤️ Siapa tak sabar ?

Watak Lakonan
Saharul Ridzwan sebagai Fahad
Nelydia Senrose sebagai Amanda
Hannah Delisha sebagai Amani
Raja Afiq sebagai Mukhlis
Luqman Hafidz sebagai Dr Izamel
Ezzaty Abdullah sebagai Farhana
Dilla Ahmad sebagai Ungku Nadrah
Iman Zulkarnain sebagai Muiz
Zara Shelby sebagai Danisha
Alessandra Alyssa sebagai Daniya



Nantikan drama ini di slot akasia TV3

Tonton Full Episod Cinta Sekali Lagi : Episod 1-28 Akhir

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.