Koleksi Ayat Cinta





Koleksi Ayat Cinta. Sedikit sebanyak koleksi ayat cinta yang dapat saya kumpulkan untuk tatapan dan bacaan rakan² agar dapat memupuk perasaan cinta sesama pasangan sehingga meniti masa tua bersama.

Koleksi Ayat Cinta

Koleksi Ayat Cinta

Koleksi Ayat Cinta

1. Seandainya kita dicipta untuk menjadi satu. Pasti suatu ketika kita akan bertemu. Seandainya kita dicipta untuk tida bersatu. walau dekat selalu kau tak akan jadi kepunyaanku.

2. Sekali aku dapat, Aku tidak akan melepaskanmu. Tetapi sekali aku melepaskanmu, Aku tidak akan mencarimu lagi.
3. Cinta tidak mengenal rupa, Tapi tak bermakna cinta itu buta, Kerana cinta itu kurniaan Allah yang Esa.

4. Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain dan kamu masih mampu tersenyum sambil berkata, “aku turut bahagia untukmu”.
5. Setiap kali awak pandang saya, saya akan pandang ke arah lain, dan setiap kali awak pandang ke arah lain, saya akan curi-curi pandang awak.

6. Orang yang HEBAT bukannya orang yang mampu mencuri banyak hati tapi orang yang HEBAT adalah orang yang mampu menjaga satu Hati dan setia pada satu Hati untuk selamanya.

7. Kadang kala bila kita diamkan diri bukan bermakna kita dah lupa tapi kita taknak susahkan hati orang yang kita kasihi.
8. Berkahwin dengan orang yang saya cintai itu adalah satu kebetulan, Mencintai orang yang akan saya nikahi itu adalah satu KEWAJIPAN.
9. Cemburu itu tidak bermakna saya tidak percayakan awak, saya hanya takut akan kehilangan awak.

10. Sebanyak mana awak rindu saya, lebih banyak saya merindui awak. Tapi sebanyak mana awak melupakan saya, TAK sedikit pun saya melupakan awak.

11. Lelaki yang menangis kerana kekasih, mungkin dia kekasih terbaik buatmu, tapi lelaki yang menangis kerana dosa, dialah imam yang terbaik buatmu.

12. Cinta itu macam nasik goreng Mapley, kadang² sedap, kadang² rasa gampang.

13. saya boleh padam semua gambar dan no telefon awak tapi sayangnya saya tak mampu nak padam awak dari hati saya.

14. Cinta sejati adalah ketika kamu harus merelakan dia pergi, mungkin tidak akan kembali namun kamu menyedari dia akan selalu dihati.

15. Orang yang betul-betul ikhlas cintakan kita adalah orang yang boleh terima kita seadanya tanpa membezakan kita dengan orang lain.

16. Tiada hadiah yang lebih istimewa dari hadir awak dalam hidup saya, tiada hadiah yang lebih istimewa bila awak nikahi saya.

Koleksi Ayat Cinta

Koleksi Ayat Pick Up Line Romantik Cia Cia Cia

lihat sini –> Koleksi Gambar Ayat Cinta 1

lihat sini –> Koleksi Gambar Ayat Cinta 2

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.