Satay Kajang dan Kfc Maluri









kfc
kfc

Satay Kajang dan Kfc Maluri

semalam merupakan hari bapa dan saya terpaksa bekerja kerana overtime tak habis lagi.. tapi dapat balik awal disebabkan bos baik hati kasi sambut hari bapa so plan dengan mak dan adik untuk ikut keluar cari makan malam..

ayah, mak dan adik baru balik dari shah alam melawat sedara disana dan sampai rumah kul 7 malam.. dah pesan kat dorang jangan singgah or beli makan coz malam nanti nak makan kfc.. plan jangan kasitau ayah.. malam tuh lepas balik kerja call ayah dah makan blum ? ayah cakap blum lagi. beli la apa2…

ayah call emak lambat lagi ke balik.. ? heee.. lapar dah kot.. hihihi.. disebabkan mak mengidam satay so beli satay sekali dengan kfc.. banyak banyak restoran KFC aku SUKA beli kat KFC Maluri coz ayam dia lembut, panas, sedap berbanding tempat lain walaupun sama KFC tapi rasa kat Maluri ni lagi sedap.. hik hik hik.. taktau kenapa..

dan satay kajang yang paling sedap pernah aku rasa kat pandan jaya.. memang sedap berbanding satay di kajang itu sendiri.. satay kajang di pandan jaya ni lembut, manis walau tak cicah kuah tetap sedap ratah begitu sahaja.. terliur gak la kalu makan.. hik hik hik..

bila sampai je rumah ayah terus tersenyum panjang.. SELAMAT HARI BAPA.. heee.. terus terbentang makanan depan mata.. dengan kfc dan satay dedua dia makan.. hehehe tersenyum kekenyangan la malam tadi.. hihihih..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.