Sponser TARIK DIRI bila Pemenang di Umum





Giveaway Ramadhan by JiwarOsak
Giveaway Ramadhan by JiwarOsak

ini adalah salah satu sebab kenapa saya tak suka buat giveaway. banyak benda sebenarnya nak perhatikan bukan sahaja nak cari sponser, nak cari peserta, syarat giveaway, entry giveaway agar memudahkan dan menguntungkan semua pihak…

saya bukan blogger fulltime boleh mengadap blog 24jam.. blogging adalah hobi dan suka² SAHAJA.. mungkin silap saya juga terlepas pandang syarat sponser letak.. bila sponser lebih dari 20 org agak susah nak tengok semua syarat mereka.. terpaksa selaraskan semuanya sekali..

malas nak cite banyak tengok je printscreen bawah ini..

sponser
sponser

setiap sponser ada permintaan dia.. tpi kebanyakannya mohon follow blog dan like fanpage.. tapi sponser ni nak lain sikit..

sponser 2
sponser 2

tapi sponser ni nak suruh follow twitter dia.. tapi saya terlepas pandang kerana dia sorang ja yg mohon follow twitter.. saya telah kasi url giveaway tapi mungkin kerana dia sibuk sangat sampai tak tengok entry giveaway so dia tak prasan yg takda langsung button follow twitter dalam giveaway tersebut.. makanya saya buat keputusan takpa lah.. biarlah saya yg ganti kasi hadiah dia.. coz silap saya juga terlepas pandang syarat dia..

sponser 3
sponser 3

bila orang keletihan balik kerja then pergi tarawih balik tarawih kena bebel pulakk…

tamo cite banyak then SAYA terus block dia.. maaf yee..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.