Bila Terlampau Kacak









kacak sangat
kacak sangat

susah juga jadi orang kacak ni sampai orang putih pun tak tahan tengok gambar saya kacak sangat… kah kah kah.. ok ini troll sepanjang zaman.. pelik juga bila tetiba ada awek luar negara inbox facebook msg macam ni..

bukan kata nak kembang 3 mangkuk tapi sebaliknya gelak guling² sampai klcc bila baca msg ni.. hihihih.. dah banyak kali terima msg dari awek luar negara yang nak berkenalan la nak datang Malaysia la tapi yang ni lagi pelik hahaha..

tapi percayalah msg ini semua sebenarnya ada 1 sebab SAHAJA. terang lagi bersuluh ini adalah msg permulaan untuk MENIPU ANDA yang senang tertipu.. so jangan terlalu gelojoh dan jangan terlalu melayan nanti buruk padahnya.. sekiranya dpat msg macam ni abaikan je.. kecuali kalu neelofa or tiz zaqyah yang msg cepat² balas kalu tak melepas :) hihihih..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.