Awek Comel Jalan Laju









awek nurse
awek nurse

Awek Comel Jalan Laju – semalam lepas balik kerja jalan dekat kawasan rumah berhampiran dengan lrt pandan indah.. sedang melewati kawasan perumahan tetiba terasa macam diekori.. makin lama makin dekat..

bila ditoleh tengok ada 2 orang awek duk follow dari belakang.. takkan la awek ni nak samun.. tak kot.. dan secara tetiba awek comel laju memotong dari tepi.. perghh jalan punya la laju.. kalu ada AES mau kena saman…

aku : amboihh.. lajunya jalan..
awek : *toleh dan senyum panjang

bila tengok awek tuh senyum tetiba kaki lemah.. rasa nak pengsan pun ada.. punyalah comel.. kalu dia sudi sambut dah lama nak pitamkan diri… hahahaha.. gedik sekejab..

mungkin letih balik kerja atau letih pergi gym tuh yang sampai awek senyum rasa nak pitam.. hahaha..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.