Kepelbagaian Cerita Punca Pelawat Bertambah





jiwarosak
jiwarosak

Kepelbagaian Cerita Punca Pelawat Bertambah – beberapa kali terserempak dengan blogger mesti mereka bertanyakan tentang tips meningkatkan pelawat blog.. setiap hari mereka update blog tapi pelawat tak pernah bertambah.. kenapa ini terjadi.. dan bagaimana cara untuk meningkatkan pelawat blog ?

mungkin saya belum master lagi dalam berblogging untuk dikongsikan dengan rakan² tapi dengan cara ini pelawat blog jiwarosak.com bertambah lebih banyak dari sebelumnya..

dalam dunia blogging di Malaysia lahirnya ramai blogger personal yang menceritakan perjalanan hidup mereka di dalam blog.. ketahuilah bahawa kita bukan artis untuk ramai orang membaca cerita tentang hidup kita.. memang tak salah kerana saya juga menceritakan perjalanan hidup saya dalam blog jiwarosak.. tapi untuk meningkatkan pelawat yang hadir ke blog kita perlu pelbagaikan apa yang sedia ada didalam blog..

apa yang boleh dimasukkan dalam blog ? banyak yang boleh kita kongsikan dalam blog personal untuk meningkatkan pelawat blog.. contohnya nama makanan yang kita makan, nama tempat yang kita pergi, nama restoran yang kita makan, tips bercuti di tempat yg kita telah pergi, lokasi barang murah yg pernah kita lewati, dan macam² lagi yang menarik untuk dikongsikan dan dicari oleh orang ramai yang search di google engine..

ketahuilah kebanyakkan pelawat blog blogger famous datangnya dari google search engine. makanya anda perlu mengorat en google agar memberi lebih banyak pelawat ke blog anda dengan kepelbagaian cerita dikongsikan.

semoga dengan perkongsian ini sedikit sebanyak membantu anda mencari idea dan menambah pelawat blog anda..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.